Subject: Riigikaitselise kriisivalmiduse suurendamise toetuse lõpparuanne
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 14:24:38 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Põlva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Riigikaitselise kriisivalmiduse suurendamise toetuse lõpparuanne, 
mis on registreeritud 15.01.2025, numbriga 12-15/25-129.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 15.01.2025 kuni 
15.01.2030, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 2 .

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Põlva Vallavalitsus
Kesk 15, 63308 Põlva
Tel 799 9470
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>